עושים רילוקיישן עם חיית המחמד

למשפחות השוקלות רילוקיישן יש הרבה שיקולים. אחד מהם זה חבר משפחה מאוד יקר ואהוב, חיית המחמד שלהם.

החלק החשוב ביותר בתכנון רילוקיישן עם חיות מחמד הוא להבין מראש את הדרישות הספציפיות ליעד אליו אתם טסים בעבור סוג חיית המחמד שלכם. לכל מדינה יש דרישות משלה לייבוא ​​בעלי חיים. הדרישות והתקנות לכניסה עם בעלי חיים לכל מדינה תלויים במספר גורמים כגון מדינת הייצוא, גזע וגיל של חיית המחמד. אז הצעד הראשון בתהליך הוא לבדוק מול הרשויות הווטרינריות הממשלתיות של ארץ היעד מה דרישות היבוא שלהם.

להלן תקנות ייבוא למספר יעדים פופולריים לרילוקשיין

דרישות בריאות עבור חיות לייבוא לאיחוד האירופי:

לרוב מדינות האיחוד האירופי יש דרישות בריאות זהות אך חשוב לברר את הדרישות למדינת היעד הספציפית שלכם טרם הטיסה. תקנות היבוא לאיחוד האירופי דורשות: השתלת שבב אלקטרוני העומד בתקן בינלאומי. לאחר השתלת השבב יש לחסן נגד כלבת. כשהחיסון בתוקף, לאחר שלושים יום ולפני שעוברת שנה, יש לעשות בדיקת דם לנוגדני כלבת, לאחר מכן יש זמן המתנה של שלושה חודשים לפני שניתן להיכנס לשטח אירופי. תוך עשרה ימים לפני הטיסה יש צורך בבדיקת בריאות אצל הווטרינר וחתימה של ווטרינר ממשלתי על תעודת הבריאות.

דרישות בריאות עבור חיות לייבוא לארצות הברית:  

לארה"ב יש דרישות בריאות יחסית פשוטות. יש צורך בשבב אלקטרוני בינלאומי (חתולים לא מחויבים), חיסון כלבת בתוקף, ובבדיקת בריאות אצל הווטרינר וחתימה של ווטרינר ממשלתי על תעודת הבריאות, תוך עשרה ימים לפני הטיסה.

דרישות בריאות עבור חיות לייבוא לאוסטרליה:  

אוסטרליה היא אחת מהמדינות היותר מקפידות מבחינת דרישות הבריאות שלה לייבוא בעלי חיים. תקנות היבוא לאוסטרליה מתחילות בהשתלת שבב אלקטרוני העומד בתקן בינלאומי. לאחר השתלת השבב יש לחסן נגד כלבת. כשהחיסון בתוקף, לאחר שלושים יום ולפני שעוברת שנה, יש לעשות בדיקת דם לנוגדני כלבת, יש זמן המתנה לאחר מכן של שישה חודשים לפני הטיסה. כל הכלבים והחתולים הנכנסים לאוסטרליה חייבים להציג תעודת בריאות ובדיקת בריאות רפואית שאושרו על-ידי ווטרינר ממשלתי לפני הטיסה. מסגרת הזמן עבור אישורים אלו תלויה במדינת הייצוא. כל חיות המחמד הנכנסות לאוסטרליה נדרשות להציג אישור ייבוא ויהיו נתונות להסגר מינימלי של 10 ימים עם הגעתם לאוסטרליה.

היבט נוסף שחייבים לשקול בזמן תכנונים לרילוקשיין עם חיות מחמד הוא בניית מסלול טיסה.

ישנן שלוש דרכים שונות לטוס עם חיות מחמד:

  1. חברות תעופה רבות מאשרות לכלבים קטנים או חתולים (בדרך כלל מתחת ל 8kg) לטוס עם הבעלים בתא הנוסעים (קבינה).
  2. חיות מחמד גדולות שטסות עם בעליהן אך אינן מתאימות לדרישות ההטסה בתא הנוסעים, יטוסו כמטען עודף- כבודה. הם יטוסו בתא המטען של המטוס באזור מיוחד עבור חיות מחמד, אזור מווסת לחץ ובעל טמפרטורה נשלטת אשר זהה לטמפרטורה בתא הנוסעים.
  3. אופן ההטסה השלישי הוא הטסת בעלי חיים כמטען קרגו. חיית המחמד תוטס פיזית בבטן המטוס, באותו תא שממקמים אותה אילו הייתה טסה ככבודה אבל תהליך המשלוח שונה. טיסות מטען הן עבור חיות מחמד ללא ליווי. ניתן להטיס כמשלוח מטען במידה והבעלים לא יכול לטוס באותה טיסה או אם מדינת היעד דורשת כניסת חיות מחמד כמטען קרגו רשום בלבד.

בין אם הנכם נוסעים עם חיות המחמד שלכם בכלוב הנוסעים, ככבודה או כמטען קרגו, בחירת הכרטיס הנכון מהווה שלב מכריע בתהליך התכנון. קיימות אפשרויות רבות של חברות תעופה, מסלולי טיסה, טיסות חיבור ("קונקשן"), עצירות והמתנות בין הטיסות. מדיניות חברות התעופה לגבי נסיעות של חיות מחמד משתנות בהתבסס על גזע, סוג וגודל חיות המחמד, היעד, משתני מזג האוויר, זמינות מקום בבטן המטוס, סוג כלוב ההטסה ועוד.

כאשר הנכם טסים עם חיות מחמד, חובה עליכם להצטייד בכלובי הטסה המאושרים על-ידי חברות התעופה בהתאם לתקנות ולרגולציות הבינלאומיות שנקבעו למען רווחת חיות המחמד. הכלוב חייב לעמוד בתקנים המאושרים בהתאם לגודל בעל החיים ולהיות מאובזר בהתאם להנחיות חברות התעופה.

Terminal4Pets, הסוכנות הישראלית להטסת חיות מחמד זמינה כדי לסייע בהעברת חיות המחמד שלכם לכל יעד בעולם.

צור קשר עם Terminal4Pets לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, וייעוץ טלפוני.

www.terminal4pets.com

info@terminal4pets.com

פייסבוק: Terminal4Pets

08-926-4554

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂