עוברים בעקבות בן/בת הזוג? 4 טיפים למציאת עבודה בחו"ל

איך ניתן להתגבר על בעיית הביצה והתרנגולת?

מצאנו מספר דרכים שיכולות לעזור להתגבר על הסוגיה הזו:

1. נטוורקינג: כוחה של ההיכרות האישית

רוב המשרות מאוישות באמצעות קשרים אישיים. יש חברות שאפילו עורכות "מסיבות לינקדין", בהן עובדי החברה עוברים על כל אנשי הקשר שלהם במטרה למצוא עובדים שלדעתם עשויים להתאים לחברה.

הבעיה המרכזית שלנו כמהגרים היא שאנחנו לא מכירים אף אחד במדינה החדשה. לכן, צאו ותכירו כמה שיותר אנשים: בקהילות המקומיות של ישראלים ויהודים, בקבוצות לינקדין ומיטאפ, ואפילו קבוצות חברתיות כמו קבוצות ספורט או קבוצות הורים מהגן של הילדים. המלצות אישיות יכולות לקדם אתכם מאוד.

2. לימודים: "רגל בדלת" בתעשייה המקומית

השתתפות בקורסים מקצועיים ו\או אקדמיים בתחום שלכם יכולה להוסיף שורה חשובה לקו"ח, ובו זמנית לקדם את הנטוורקינג המקצועי שלכם.

בזמן שאתם לומדים את המקצוע כפי שנתפס באותו יעד, דברו עם המרצים וחבריכם לכיתה כדי ללמוד גם על התעשייה המקומית, תרבות התעסוקה ומשרות שנפתחות בחברות רלוונטיות.

המרצים גם יכולים לספק המלצה חמה.

3. התנדבות: טוב בלב וטוב יותר ברזומה

דרך טובה לעזור לקהילה המקומית ולהרוויח "על הדרך" ניסיון והמלצות היא התנדבות. שימו לב שבחלק מהמדינות, כמו אנגליה, שמים דגש יחסית משמעותי על התנדבות ותרומה לקהילה. האפשרות הטובה ביותר היא להתנדב במקום שקשור למקצוע שלכם.

אם אין אפשרות כזו, תצטרכו לעשות קצת מחקר ולבדוק אם ישנם ארגונים בהם מתנדבים גם אנשים חשובים מהתעשייה שלכם. כך, ההמלצה מהארגון בו התנדבתם תהיה בעלת ערך מוסף כשתפנו אליהם, או אולי אפילו כשיציגו אתכם מולם.

4. הקשר הישראלי: מציאת חברות ישראליות שפועלות בקרבת מקום

כדאי לנסות למצוא חברות בינלאומיות מישראל שפועלות קרוב למקום מגוריכם הנוכחי, גם בגלל שאולי תוכלו למצוא עובדים שאתם מכירים ויכולים לפתוח לכם דלתות, וגם, ייתכן שהחברות האלו יבינו כמה זה מרשים שטיפסתם לדרגה ניהולית בבנק\קופ"ח\רשת המסעדות הגדולה ביותר בארץ, כי גם הם ישראלים.

בדיוק בעבור האפשרות האחרונה הקמנו את Restart, שמסייעת לבני\ות זוג ברילוקיישן למצוא עבודות בחו"ל.

הכותב הינו יזם, מנכ"ל חברת Restart ובן זוג ברילוקיישן

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂