רילוקיישן ללונדון

אנגליה ולונדון בפרט, מהוות מוקד משיכה לישראלים רבים הרוצים לבצע רילוקיישן. יש לכך סיבות רבות. ראשית היתרונות הכלכליים והמשכורות הגבוהות באנגליה. לונדון היא עיר קוסמופוליטית השופעת פעילויות, אירועים, היסטוריה וארכיטקטורה ומוקדי עניין רבים. אחד היתרונות הגדולים ברילוקיישן לאנגליה בכלל ורילוקיישן ללונדון בפרט הוא השפה האנגלית. ידיעת השפה האנגלית מקלה על הנחיתה וההתאקלמות במדינה הזרה. בלונדון ישנה גם קהילה יהודית גדולה ופעילה. גם מערכת התחבורה הציבורית הנוחה מקלה מאד על החיים בלונדון ואפשר לגור גם במקום מרוחק יותר ולהגיע בקלות בתחבורה ציבורית למרכז העיר.

מי שמתכנן רילוקיישן ללונדון ישמח לדעת שמגוון העבודות באנגליה בכלל ובלונדון בפרט הוא רחב. הענפים שהתפתחו מאד לאחרונה הם ענף הפיננסים, חברות הטכנולוגיה וההייטק. כמובן שלפני ביצוע רילוקיישן לאנגליה, תדרשו להוציא את אשרות העבודה והמסמכים המתאימים ולבצע את התהליך על פי חוק. השכר הממוצע באנגליה גבוה בהרבה לעומת השכר בישראל, שעות העבודה קצרות יותר והאנגלים נחשבים כעם בעל תרבות פנאי עשירה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון  שיוקר המחייה באנגליה הוא מהגבוהים באירופה ואף בעולם כולו.

יוקר המחיה

לונדון יקרה, זו עובדה ידועה. הסיבה העיקרית לכך נעוצה במחירי הדיור הגבוהים, אבל גם מחירי המזון, הדלק והשירותים הציבוריים עלו בהדרגה בשנים האחרונות. ועדיין, אפשר לתקצב את ההוצאות בצורה חכמה.

מאז המשבר הפיננסי בשנת 2008, יוקר המחיה בלונדון עלה בקצב מהיר, שלא תואם את המשכורת הממוצעת. אם אתם עושים רילוקיישן ללונדון באמצעות הארגון בו אתם עובדים, תוכלו להתמקח על משכורת שעוברת את הממוצע, וגם אולי לוודא שהוצאות מסוימות יכוסו על ידי המעביד, כמו דיור, רכב, טיפול בילדים ומיסי בית ספר

דיור בזמן רילוקיישן ללונדון

בחרתם ברילוקיישן לאנגליה? עליכם לצפות לכך שנתח משמעותי מהשכר שלכם ינוצל למטרת תשלום על הדירה או הבית שלכם בלונדון. בגלל צפיפות האוכלוסייה הגבוהה בעיר, מחיר הקרקעות הגיע לשיא ומחירי השכירות קפצו בהתאם. מחירי הדיור במרכז לונדון מרקיעי שחקים ולכן מומלץ להתרחק מעט מהמרכז בשביל למצוא דירות במחירים סבירים ולנצל את התחבורה הציבורית הנוחה. חשוב שתהיה לכם אוריינטציה בסיסית של האזור אליו אתם מגיעים כדי לקחת בחשבון גם את מרחקי הנסיעה, הפקקים והחנייה בדרך מהבית לעבודה. חשוב שמקום המגורים יתאים לאורח החיים שלכם וכמובן לתקציב.

מערכת הבריאות בלונדון

כשאתם מתכננים רילוקיישן ללונדון או אנגליה בכלל, חשוב להכיר את מערכת הבריאות האנגלית.

באנגליה קיימים שירותי בריאות ציבוריים ממשלתיים למחזיקי דרכון אירופאי אך אין קופות חולים. בהגיעכם למקום מגוריכם, תוכלו להירשם למרפאה המקומית. אם אין לכם דרכון אירופאי תצטרכו לרכוש פוליסת ביטוח פרטית לכם ולבני המשפחה.

חינוך בארץ הממלכה הבריטית

מערכת החינוך באנגליה נחשבת איכותית מאד ובעלת שם. הקהילה היהודית הפעילה במקום מגוריכם יכולה לסייע לכם למצוא מוסדות חינוך טובים עבור ילדיכם. מערכת החינוך באנגליה מחולקת לבתי ספר עירוניים (State Schools) ובתי ספר פרטיים (Public schools) מי שיכול להרשות לעצמו נוהג לשלוח לבתי ספר פרטיים בשל רמת הלימודים הגבוהה יותר. בבתי הספר הפרטיים התלמידים נדרשים לעבור בחינות כניסה וראיונות. רוב בתי הספר היהודיים לעומת זאת, הם עירוניים.

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂