חברות ישראליות הפועלות ביוון

  1. Start-Up Nation Finder

פלטפורמה חינמית ומקוונת, היא המשאב המוביל למידע מעמיק על סטארט-אפים ישראלים, משקיעים, רכזות, תאגידים רב לאומיים וטכנולוגיות אקדמיות. על ידי שילוב של טכנולוגיית נתונים, מיקור המונים וצוות של אנליסטים מקצועיים, האתר מספק מידע ותובנות עדכניות ביותר על יותר מ-6,400 חברות פעילות.

באתר תוכלו למצוא רשימה של כל החברות הישראליות בעלות שלוחות ביוון: https://finder.startupnationcentral.org/startups/search

  1. לשכת המסחר תל אביב והמרכז

לשכת המסחר תל אביב והמרכז מייצגת את עיקר מגזר המסחר והשירותים, הכולל  240 ענפי משק מרכזיים, תתי ענפים וענפי משנה, והוא מהווה 67% מהתוצר העסקי ו- 69% מהתעסוקה במגזר העסקי. 80 החטיבות הענפיות  הפועלות בלשכה יוצרות מסגרת רבת השפעה מול גורמים ממסדיים, רשויות המדינה וגופים שונים, בשורה של נושאים ענפיים לפתרון בעיות ולקידום האינטרסים של חבריהן.

באתר הלשכה מופיעה טבלה המרכזת את כל ההזדמנויות העסקיות שקיימות ביוון – https://www.chamber.org.il/serviceslobby/opportunities/?country=85

  1. לשכת המסחר ישראל-יוון

מטרת הלשכה לחזק את הקשר בין הקהילות העסקיות והחברתיות של תי המדינות, לסייע לחברות ישראליות להכיר, לבחון ולהרחיב את פעילותן ביוון.

תוכלו ליצור קשר עם הלשכה ולבדוק על חברות ישראליות הפועלות ביוון – https://www.israelgreece.com/about-us/

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂