דיור זמני: פתרון מגורים לתקופות רילוקיישן קצרות

עולם ההתניידות משתנה ללא הרף. הדבר בא לידי ביטוי במספר היבטים.

אם בעבר הרילוקיישן המסורתי היה מתוכנן לתקופה ארוכה של מספר שנים וכלל את כל בני המשפחה, היום נראה שהמגמה משתנה – הרילוקיישן הוא קצר מועד, ממוקד וחסכוני בעלויות.

מעבר מסוג זה נמצא ברמת סיכון פחותה משמעותית מהרילוקיישן המסורתי: אין סיכון שמישהו מבני המשפחה לא יתאקלם במדינת היעד ובכך יכשיל את הרילוקיישן כולו, אין הסחות דעת ויש מינימום של התעסקות עם המעבר – עובד עובר מנקודה אחת לאחרת וכל שהוא צריך זה כמה מזוודות לכל היותר והנה, הוא מתחיל לשרת את המטרה שלשלמה הוא ביצע את המעבר.

כיום, יותר ויותר חברות שולחות מומחים מטעמן לתקופות קצרות וקצובות בזמן לצורך הקמת מערך כלשהו, הדרכה, פיקוח או כל מטרה אחרת.

פתרונות דיור לעובדים זמניים

הצרכים של עובדים שמגיעים לתקופות קצרות מאוד ברורים – העובד מגיע לאזור מסוים ונדרש לקיים מטרה אחת או יותר בתקופת זמן מוגדרת מראש. לכן העוגן שלו יהיה הנכס בו יתגורר למשך תקופת הפרויקט. כיוון שבדרך כלל מומחים שכאלו מגיעים למספר חודשים, לא סביר לשכן אותם במלון. לטובתם ולטובת המטרה, רצוי לדאוג עבורם לתנאי מגורים נוחים.

מה זה אומר? תחילה, מגורים בתוך שטח מחייה ראוי לעומת מגורים בחלל בגודל של חדר סטנדרטי במלון, או מטבח גדול ומאובזר שמאפשר לבשל ולהתנהל עצמאית, ללא שום תלות בשירות חדרים ו/או זמני ארוחות שהוגדרו מראש.

בדיוק בשביל זה הוקמו פתרונות הדיור הזמני. מדובר בדירות מרוהטות באופן מלא ומוכנות לכניסה מיידית. בחו"ל, בעיקר בארה"ב, הדבר מקובל מאוד. ישנם בניינים שלמים שמתנהלים כמלונות דירות לכל דבר ועניין, המורכבים מדירות ולא מחדרים קטנים וצפופים.

על מה חשוב להתעכב בבחירת דיור זמני?

תחום הדיור הזמני צבר תאוצה בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא פתרונות לדיור זמני כמעט בכל נקודה בגלובוס (גם בישראל). בעוד שברשת ניתן למצוא אינספור חלופות עבור דיור זמני, חשוב בהחלט להבין כי בחירת המקום תיעשה בצורה שקולה ותכלול משתנים שונים ומגוונים כמו טיב איכות השירות במהלך תקופת השהייה, אלמנטים שונים הקשורים לביטוח וכמובן איכות המוצר בכללותו.

מבחינת החברה העסקית השולחת עובדים מטעמה, הדבר החשוב ביותר הוא "מה שהזמנתי, זה מה שקיבלתי". ללא סימני שאלה כלל. לצורך כך חשוב לעבוד מול חברות שבחירת הספקים המקומיים שלהן נעשית בצורה מסודרת, לפי נהלים וכללים ברורים. כך אפשר להבטיח שאיכות המוצר תהיה מושלמת והעובד לא ייאלץ להתעסק עם נושאים הקשורים לנכס, אלא ישרת את המטרה לשמה הוא הגיע למדינת היעד.

דיור זמני זה פתרון פשוט עבור עובדים המגיעים לטווח קצר ואנו בחברת אושן רואים שהדרישה אליו גדלה עם השנים. מדובר בחלופה נוחה יותר לדיור במלון, המציעה למתניידים גמישות, פרטיות ותחושה של "נורמליות" ובעצם home away from home.

אצלנו באושן לדוגמה, אנו עורכים שיחת אפיון עם המתנייד ומייצרים לו פתרון בהתאם לצרכיו האישיים, וכך חוסכים לו בעלויות רבות ומעניקים לו שקט נפשי וזמן פנוי לטובת משימת ההתניידות לשמה הוא נדרש.

יש לכם שאלות?
נשמח לעזור!

אנא מלא/י את הטופס וניצור איתך קשר בהקדם.

הפריט נוסף להזמנה שלך! 🙂